Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

lørdag 27. juli 2013

Duggfrisk!

Turen som Sol og jeg hadde for ca en uke siden var en koselig opplevelse. Innimellom all fotografering av den aktive 4-åringen ble det også tid til noen naturbilder. Det var en duggfrisk formiddag og noen av bildene ble bare eventyrlig vakre.
  Hadde jeg vært smykkekunstner skulle jeg ha laget et vakkert duggsmykke som lignet dette.
Her er noen av naturens kunstverk som jeg fant på den turen:








Duggfrisk sommerhilsen fra Anette

8 kommentarer:

  1. Ny heading?
    Veldig klare og fine bilder både på den og bildene i innlegget ditt ;o)
    Sommerklem fra nord

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det. Alle bildene er tatt med mitt lille digitalkamera. Det tar fantastiske utebilder, men innebildene er det verre med. De får jeg ikke til :(
      Anette

      Slett
  2. Så nydelige bilder av duggfriske planter!
    Tusen takk for trivelig kommentar hos meg. Ønsker deg en flott tur til Rondane neste uke- gjett om jeg er misunnelig!! :-)

    SvarSlett
  3. Storfine bilder Anette... takk deg.
    Ha en deilig uke. Hjertelige hilsen fra meg.
    Snart jeg reiser :-)

    SvarSlett
  4. Fantastiskt vackert! Precis som ett smycke av kristall! / Annika

    SvarSlett
  5. Rett og slett nydelig. Naturens lyskrone :)

    SvarSlett
  6. Flotte bilder i fra din tur og det er mye vakkert i dugg.. Ha en fin helg..

    SvarSlett