Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

søndag 31. desember 2017

Gjenbruk av gamle skatter!

Måtte ha meg en opprydding på arbeidsrommet mitt før jul. Mye her som jeg hadde glemt ut at jeg hadde.
 Fant blant annet et lite broderi av en engel som en av ungene har laget for lenge, lenge siden. 

Nå skal det sies at ingen av dem kan huske at de har laget den, men en av dem må det ha vært .
Syntes det var synd at den måtte ligge bortgjemt, så da tenkte jeg at den måtte få komme fram og få litt verdighet igjen.

 Da måtte det bli en julepute. Fant fram mitt fine gullstoff, en gardin kjøpt på Fretex for mange år siden og som jeg også har brukt til små julehjerter.

Den gamle blondekanten fikk bli en søt ramme rundt.

Nå har disse gamle tingene fått nytt liv, og kanskje noen etterhvert husker hvem som laget denne bedårende engelen . Den skal i hvert fall tas fram til julehøytidene framover😊

Ønsker alle et godt og kreativt nytt 2018🎇
Nyttårshilsen fra Anette

7 kommentarer:

  1. Den ble kjempefin! Så hyggelig å ta vare på slike koselige småting, og bruke dem til noe! Jeg ønsker deg et riktig godt, spennende og fargerikt nytt år! Beste hilsener fra Tove/fargeneforteller.

    SvarSlett
  2. Så fint. Du har gjort fantastisk, Anette.
    Jeg ønsker deg en riktig fint nytt år... og koselig og herlig tid i hytta :-)))
    Gleder meg å skrive og å snakke i år. Stor klem fra Viola

    SvarSlett
  3. Så nydelig en liten engel! Og puta ble kjempefin :)
    Ønsker deg et riktig godt nytt år!

    SvarSlett
  4. Så fin puten blei, og så smart gjenbruk av broderiet. Eg og har nokre slike små broderi som ligg på vent. Godt nytt år til deg frå Bodil

    SvarSlett
  5. Så nydelig! Jeg har en eske på kvisten med dyrebare ting laget av små barnehender. Innholdet kommer frem til jul hvert år. I den eska er det også noen engler, og nå så jeg plutselig muligheten for helårsbruk. Takk! Ellers: jeg vil ønske deg og dine et riktig godt nytt år.

    SvarSlett
  6. Så nydelig og koselig <3

    Godt Nyttår :)

    Klem fra Monica

    SvarSlett
  7. Den ble knallfin!!! Såå gøy når en rydder og finner ting en kan bruke
    på en ny måte...Det stoffet var også kjempelekkert!
    Ønsker deg et superflott og kreativt år! Får mye inspirasjon her inne hos deg:)

    SvarSlett