Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

mandag 7. januar 2013

Med barn på tur!

Gode sitteunderlag er kjekt å ha med i sekken når en er på tur. Og hvorfor ikke gjøre litt ekstra ut av det til ungene. Tror de synes at det er stas og ha sitt eget helt spesielle.
Dette tova underlaget har jeg laget flere av. De strikkes på et øyeblikk og er utrolig søte.

Nå nærmer det seg lysere tider, med forhåpentligvis mange muligheter for deilige turer i skog og mark. Så det er bare å sette igang. Hvis noen ønsker oppskriften, vil jeg gjerne formidle den videre.  Og hvis noen har oppskrift på andre koselige underlag, setter jeg stor pris på om noen vil dele med meg.  Jeg har enda et barnebarn som ikke har fått :)

Ha en fin kveld:)
Anette                                                      

4 kommentarer:

  1. Så stilig,,,,fint å ha med på påsketur.....
    Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Ja, kyllingen passer godt til påsken. Kjekt at du vil følge bloggen min, forresten :)
      Anette

      Slett
  2. Koselig med et annerledes sitteunderlag. Fins det mønster noe sted, eller er det fri fantasi?

    Fine bilder fra stranda også. Det er langt fra min hverdag nå.

    klem fra Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Dette er et Gjesdal mønster. Jeg har skannet det og kan maile det til deg hvis du ønsker det.

      Anette

      Slett