Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

fredag 8. mars 2013

Endelig helg!

Denne arbeidsuken har vært lang og travel. Det har vært dårlig med tid til bloggkos. Ikke har jeg hatt overskudd til å skrive eller lese andres blogger. Men jeg har kjøpt meg nye jogge/ tursko og har prioritert flere gode turer denne uken. Et lite håndarbeid har jeg også fått gjort. Fredag ettermiddag er ofte den lateste dagen i uken og i ettermiddag sovnet jeg på sofaen. Da jeg kom til meg selv var tre timer borte vekk:) Jeg har nok trengt det :)

Ellers jobber jeg videre med restegarnsprosjektet mitt. Jeg fant fram masse restegarn av Babybomull fra Sparkjøp.
Siden det nærmer seg påske og siden jeg trenger enkle prosjekter for tiden ble det en potteskjuler i vårens pastellfarger.
Har plantet stemorsblomster i denne. Selv om det egentlig er en uteplante skal disse få stå inne. Så får de heller vare så lenge de varer. Vakre er de uansett :)

Ønsker alle mine bloggvenner en flott helg!
Anette

6 kommentarer:

  1. Det var skikkelig både vår og påskestemning hos deg. Deilige fargar du har brukt i potteskjular du har hekla. Veldig fint å ta våren inn i form av stemor.
    God helg til deg, klem frå marJE.

    SvarSlett
  2. Den var supersøt :)
    Kunne vel trenge å få brukt litt rester her og .
    Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  3. Du snakker om å ta våren inn i stua! Nydelig potteskjuler du har hekla!

    Riktig god helg! Her fortsetter vi med skiturer... Herlig!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  4. Nydelig potteskjuler... Vårstemning....Mmmmmm...Liker våren!
    Takk for besøk! Ønsker deg en riktig fin helg!
    Kos deg og hvil deg!!

    Klem fra Jorun.

    SvarSlett
  5. Kjempefin potteskjuler- og sånn koselig vårstemning med påskekyllinger og stemorsblomster! :-)
    Ha ei fortatt fin helg! :-)

    SvarSlett
  6. Den var søt:-) En god ide...

    SvarSlett