Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

fredag 1. februar 2013

Og vinneren er..........

Hei og god fredagskveld til alle dere! 
I dag så jeg til min store glede at jeg har nådd 20 følgere :) Hurra! 
Og ved hjelp av Random.org har jeg trukket ut vinneren av selbuvantene som skal få varme et par barnehender. 

Og vinneren er:
INGUNN med den flotte bloggen Bundingen. Dere kan besøke henne HER Her er masse inspirasjon å hente for alle strikkeglade :) (Ingunn, send meg din adresse så har du vantene i posten fortere enn svint...)

Tusen takk til alle som var med, for hyggelige kommentarer og velkommen til nye følgere. Jeg gleder meg til å besøke dere alle. Jeg er imponert over all den kreativiteten og all kunnskap som dere har og som jeg nyter godt av :) Jeg håper at dere også kan finne noe av interesse her hos meg.

God helg til alle!
Anette

3 kommentarer:

  1. Gratulerer til heldig vinnar :) God helg.

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Kjekt å kunne glede seg til pakke i posten. Nydelige votter!

    Ønsker deg riktig god helg!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Litt morsomt når jeg så alle de flotte vantene du hadde laget selv :) Forhåpentligvis får noen barnehender glede av disse:)
      God helg!
      Anette

      Slett