Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

lørdag 23. februar 2013

Glassbrikker!

Har sett så mange flotte heklede glassbrikker rundt om kring på bloggene. Har lyst til å vise dere noen som jeg laget for noen år siden.

 Brikkene kjøpte jeg på Panduro Hobby. 10 stykker i en pakke. Jeg brukte kun det øverste laget av servietten som jeg limte på med decoupagelim. Et strøk under servietten og to strøk over. Da ble det en liten hinne over for at de skulle kunne tåle litt mer. Synes de ble veldig søte og romantiske. Har hatt mye glede av de. I tillegg har jeg også laget mange som jeg har gitt vekk.

Ønsker alle en fortsatt god helg!
Anette


1 kommentar:

  1. Så smart! De er kjempesøte- og takk for tips!
    Fortsatt god helg til deg! :-)

    SvarSlett