Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

lørdag 11. august 2012

Morgenstemning!

Jeg er så heldig at jeg bor nær jobben min, bruker ca 20 - 25 minutter å gå. Av og til faller jeg nok for fristelsen til å kjøre, i allefall når det er dårlig vær. Men i dag var det sol, varmt og omtrendt ikke vind. Så da tok jeg bena fatt og husket i siste liten å ta fotoapparatet med. Det ble en god start på dagen min. Her er noen stemningsbilder fra min morgentur:=)


Klokken er 06.59. Sola står lavt på himmelen og jeg har endelig fått de lange, slanke beina som jeg alltid har ønsket meg:=)

Jeg passerer andedammen på veien. For noen av disse var det nok i tidligste laget, så de sov fremdeles med hodet under vingen. Andre holdt på med morgenstellet.  

En gammel grunnmur av en låve, et vemodig og vakkert syn i morgenlyset.

Kjenner meg priviligert som har muligheten for en sånn flott morgentur til jobb, i dette været nyter jeg det virkelig:=)

Ha en fin dag!
Anette




                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar