Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

tirsdag 26. juni 2012

I et vindu!

På søndag var det heldigvis oppholdsvær og vi kunne få oss noen timer i frisk luft rundt på øya før hjemreisen. Det er stadig noe nytt å oppdage. I et vindu på et naust så jeg fisk som hang til tørk. Ved nærmere ettersyn så jeg at det var fiskehaler. Ikke vet jeg hva det skal brukes til, kanskje bare til pynt! Men et artig motiv var det lell:=)

                                                                                 

          
                                                                               Anette                                                                         

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar