Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

mandag 20. mai 2013

Romantisk vase!

Så var enda et maleprosjekt ferdig. For mange år siden fikk jeg en flott glassvase av gode kollegaer på en tidligere arbeidsplass. Den har alltid hatt en hedersplass i stua, men har i de senere år dessverre blitt degradert til kjelleren. Det har nok hatt litt sammenheng med behovet mitt etterhvert for å ha roligere farger rundt meg.


Så ble det å ta fram min gode venn for tiden, spraymalingen. Hele vasen fikk en total "make over" med hvit maling.


Med kun et lite vindu oppe på veggen ble det mye skygger på bilde, men et visst inntrykk får en i allefall.


Den skjønne lille decopage-jenta er fra servietten som ble brukt i Tuva sin navnefest for et år siden. Så har jeg et lite minne om den dagen også :)


Nå har det blitt en litt trivelig krok på gjesterommet mitt i kjelleren. Til høsten skal jeg ut å plukke lange strå til å ha i vasen, det gleder jeg meg til :)

Fremdeles står et prosjekt igjen på dette rommet. Det er en bokhylle som skal males hvit. Men det får jeg komme litt tilbake til :) Da kan dere få se hvordan hele rommet ble tilslutt.

Ønsker dere alle en fin 2. pinsedag!
Anette

1 kommentar:

  1. Den vasen ble nydelig! Og så søt den jenta var:) Utrolig hve en makeover gjør:)

    SvarSlett