Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

lørdag 10. november 2012

God grunn til feiring og Give Away :)

En av bloggene jeg er fast følger av er LivsLyst  En fantastisk flott og professjonell blogg om norsk interiør, livstil og om å følge drømmene sine. Jeg storkoser meg hver gang jeg er innom. Ikke det minste rart at hun har mange faste følgere av bloggen. Nå begynner hun alvorlig å nærme seg 2000 stykker. Og det skal hun selvfølgelig feire. Gratulerer Liv!

Vi er litt på forskjellige planeter, Liv og jeg. I løpet av min bloggkarriere siden mars i år har jeg klart å få to faste følgere, noe jeg er kjempeglad for :) Nå skal det sies at den første ble følger av bloggen min under mild tvang. Min kjære ble pent bedt om å registrere seg. Min faste følger nr. 2 har selv en utrolig koselig blogg  -reSIRIkulert- Og tilfeldigvis er hun min svigerinne :)

Så jeg er stolt over å ha to faste følgere og det synes jeg er god grunn til å feire :) Så derfor har jeg bestemt meg for å gi bort en liten gave. Hvis du legger igjen en kommentar her på bloggen er du med i trekningen av fire av mine eggvarmere. Et ekstra "lodd" får du om du registrerer deg som følger. Og siden jeg ikke legger lista like høyt som Liv, lover jeg en ny feiring når jeg (eller om jeg) når 20 faste følgere :)

TREKNING BLIR 1. DESEMBER!
Men det viktigste av alt, jeg storkoser meg med bloggingen min. Og så får jeg så mange koselige tilbakemeldinger på det jeg legger ut, det setter jeg stor pris på :)

Ønsker alle en flott kveld!
Anette




13 kommentarer:

  1. Hipp hurra for kvar ting me ynskjer å feira! ;)
    Klart eg vil vera med, og eg legger inn ein link på gje-vekk'en din på bloggen min.
    Ynskjer dykk ei fin helg, saman og med alle de set pris på ;)
    Siri

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra! Og så fikk jeg endelig til å legge til din "gi vekk" på siden min. Godt samarbeid er knall :)
      Ha en flott dag alle dere sørpå :)
      Anette

      Slett
  2. Hallo Anette!
    Eg må beundre og smile litt av alle de flotte lue- eggvarmerne du lager.
    Helt utrolig hvor rask du er !
    Er alltid innom bloggen din da du har lagt inn noe nytt. Veldig kjekt å lese både din og andres blogger. Storkoser meg !
    God Helg til Deg og dine!
    Hilsen Reidun.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, Reidun!
      Kjekt å ha deg med og alltid like kjekt med dine gode tilbakemeldinger :)
      Ha en flott søndag, håper vi treffes igjen snart.
      Anete

      Slett
  3. Så kjekt med ein ny blogg å sjå innom :-)
    Og feiring likar vi!

    La meg til som følgar eg..

    2 lodd på meg!

    Fortsatt God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Så hyggelig at du stikker innom og vil være med, det setter jeg pris på! Har vært innom og kikket på din blogg også, veldig flott :)
      Ønsker deg og dine en flott søndag!
      Anette

      Slett
  4. Så kjekt å finna nye bloggar :) Legg meg til som følgar, og blir gjerne med på dette. Fine premiar :) Ha ein fin dag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og velkommen til min blogg! Synes også at det er kjekt med nye blogger, ser at jeg kan hente mye inspirasjon hos deg på din blogg :)
      Ha en fin dag, du også.
      Anette

      Slett
  5. Hei! Eg er ny i denne bloggverden,og er heeeilt på ditt nivå når det gjeld faste lesarar! Har ikkje så mange, men så blir ein til gjengjeld ekstra superglad når ein får ein ny følgar då :-) eg legg meg til og håpar på å vinne desse søte eggevarmarane dine :-)

    Silje

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og velkommen til min blogg. Hyggelig at du stakk innom og vil følge meg :) Flott og kreativ blogg du selv har, det er kjekt å bli inspirert av andre. Gleder meg også til å trekke en vinner :)
      Anette

      Slett
  6. Linn Østebø Ustad30. november 2012 kl. 18:16

    Så utrolig smart :). Knall fint var det.

    Alltid like kjekt å lese bloggen din..alltid noe nytt og inspirerende :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Linn, for hyggelig kommentar :) Koselig at du kikker innom. Du har et lodd i trekningen:)
      Klem fra meg

      Slett