Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

mandag 22. oktober 2012

"Nye" oppskrifthefter!

Jeg har vært innom Fretex, igjen. Denne gangen kom jeg ut med et hefte med oppskrifter på kunstrikk....... 


















og et dansk hefte om hekling. Nydelige oppskrifter i begge to, selv om det nok er noen år siden de ble gitt ut. Gleder meg til jeg får så god tid at jeg kan begynne med et sånn stort og vakkert prosjekt. I mellomtiden får jeg nyte bildene og drømme meg vekk, eller kanskje jeg skal prioritere å gjøre ferdig noen av mine halvferdige prosjekter:=) Valgets kval, spør du meg......

Ha en fin kveld!
Anette            

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar