Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

mandag 11. juni 2012

Tid for å dekke sommerbord!

Endelig begynner det å nærme seg sommer. Sola skinner og energien begynner å komme tilbake i takt med den. Å invitere venner på sommermat hører til. Jeg har nettopp hatt besøk av gode venner og da serverte jeg selfølgelig reker og jordbær til dessert. Og så dekket jeg på med littt maritimt og sommerlig.

Fisketallerkener hører selvfølgelig med. Disse har jeg overtatt etter mine foreldre og setter stor pris på dem. Husker dem godt fra min ungdomstid hjemme.

Margeritter i et gammelt melkespann.

Løpere med påsydd fiskemotiv. Disse er jeg stolt over å ha sydd selv. Kjøpt på Ateljè Mararetha.


Nyt sommeren mens du kan, med god sommermat og koselige bord!
Anette                                                                        
                                                                                                                                                                 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar