Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

torsdag 28. juni 2012

Nytt paraplystativ!

For noen dager siden var jeg innom Gjenbruksbutikken på Åkra. Her var det et fantastisk utvalg av det meste. Men det jeg var på jakt etter var noe jeg kunne bruke til paraplystativ. Og det fant jeg tilslutt.

En urne/potteskjuler som var stor nok og tung/stødig nok. Flott i utformingen, men ikke spesielt lekker farge. Så da måtte noen enkle grep til. Og spraymalingen er fremdeles min gode venn. Sånn ble resultatet:
                                                                                     
Og sånn ble paraplystativet mitt som nå står på yttergangen, klar til å ta imot høsten og vinterens våte paraplyer.
                                                                         
Men i sommer, har jeg bestemt, vil jeg ikke få bruk for den:=)

Ha en flott og regnfri sommer alle sammen!

Anette                                                                        

2 kommentarer:

  1. Flott paraplystativ,Anette :) Eg blir nå lært å sende kommentar!

    Forsatt god sommer!

    Helsing Reidun :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjekt at du syns det, Reidun! Jeg er fornøyd selv. Ellers er data kjekt, i allefall når en får det til:=) Ønsker deg også en fortsatt fin sommer!

      Slett