Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

mandag 27. november 2017

Champagne nisser!

Campagne-nisser, eller gjerne Prosecco-nisser om du vil. Kjært barn har mange navn 😊
Søte små og enkle å lage

Du trenger:
Vinkorker med "hode"....

Baby ullgarn i julefarger, eller andre farger....

Svart tusj til øyne og røde kartnåler til nese....

Strikk en liten genser, en hue og kanskje et lite skjerf....

💚 Synes rett og slett at de var helt bedårende 💜💗






Koselig julepynt, og ikke minst enkelt. Og superbonus er å kunne nyte sprudlende Prosecco mens man samler korker 😃 🍸

Ha en flott og inspirerende førjulstid!
Klem fra Anette

10 kommentarer:

  1. Sååå nusselige og kjempe flotte!
    Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg...deilig å få full oversikt
    om en går inn eller skyver opp ja:))
    Ønsker deg en superflott kveld!
    Klem fra Janne:)

    SvarSlett
  2. Noe så dekorativt! Veldig fin pynt! Jeg liker så godt den gode heimelaga sorten. Men hvorfor har jeg kasta vinkorkene? Får ha det i tankene til neste år.....
    Nå strikker jeg enkle julegavesokker til halvstore gammeltantegutter. Det er alltid en viss spenning med størrelsene.

    Takk for koselig hilsen på bloggen min og fortsatt fin førjul!

    Klem

    SvarSlett
  3. Koselege smånissar som kan pyntast med overalt :)

    SvarSlett
  4. Ahhhh så vakker, kjære Anett. Deilig ide. Jeg liker :-)))
    God kveld... herlig er adventstid. Første julemarked er åpen her. Og i hele landet
    begynner fredag tid for julemarked... Glühwein - gløgg og vakre ting...
    og jeg har i gang julegave ... og dine deilige champagne-nisse det må også :-))
    Takk. Hilsen fra Viola

    SvarSlett
  5. Helt enig med deg - de er virkelig bedårende! Tenk hva du har fått ut av en champagnekork og litt garn! Kjempeflink har du vært. Hilsen Tove/fargeneforteller

    SvarSlett
  6. Ååå, det var en herlig liten gjeng :)

    SvarSlett
  7. Så koseleg julepynt som kan pyntast med overalt :) Ynskjer deg fine førjulsdagar.

    SvarSlett
  8. Så nydelige! Det ble julestemning i heimen bare ved synet - takk!

    SvarSlett
  9. Så søte! Bra med gjenbruk av korkene, og en fin unnskyldning til å kjøpe prosecco ;)

    SvarSlett