Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

søndag 11. november 2012

Verdens beste pappa!

Skulle gitt så mye for å kunne feire farsdag sammen med min pappa i dag. Men det kan jeg dessverre ikke. Han døde fra oss for fem år siden. Hadde han levd nå hadde han vært 82 år. Selv om jeg savner han fremdeles , gjør det ikke lenger så vondt å tenke på at han ikke er hos oss.

For han er sterk tilstede i livet mitt fremdeles og jeg blir så glad når jeg tenker på han. Alle de gode minnene jeg har, verner jeg godt om.
Denne genseren laget jeg til han en gang på 80-tallet. Den brukte han utrolig mye og han sa alltid at det var den beste og varmeste genseren han hadde. Da han døde ba jeg om å få den igjen. Når jeg tar den på meg føler jeg at han er her og holder rundt meg. Det er en god følelse :)

                                                                        
Dagen i dag har jeg tilbrakt sammen med min eldste datter og to av barnebarna i svømmehallen. Og så har jeg vært ute og spist med min mor :) Det har vært en god farsdag!

Ønsker alle en god farsdag!
Anette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar