Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

fredag 9. november 2012

Lyslykter

Her en dag hadde jeg opprydding i et gammelt syskrin og fant mange flotte heklede blondekanter. Sannsynligvis er det min farmor og oldemor som har laget disse. Tok noen bilder av dem og hadde tenkt å legge dem ut her. Men så tok min mann med seg kameraet på tur i helga og da var bildene vekk :(
Men iallefall.... en av blondene limte jeg rundt to glass ( tror det har vært tomatpurè i dem) og nå har jeg fått to herlige lyslykter. Passer godt nå når vi går inn i mørketiden :)

                                                                              
Ha en trivelig helg, alle sammen!
Anette                                                                       

2 kommentarer:

  1. Linn Østebø Ustad30. november 2012 kl. 18:17

    Ååå slike vil eg også ha :p.
    Knall fint er det..

    SvarSlett
    Svar
    1. Det kan jo være at det vanker noen på deg også etterhvert:)

      Slett