Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

lørdag 19. mai 2012

Gjenbruk!

Tidligere i uken var jeg en liten tur innom Fretex. Alltid like spennende å se hva jeg kan finne av små skatter og alltid gøy å kunne bruke det som andre ikke ser verdien av. Denne gangen kom jeg hjem med en florlett gardinlengde, et fint sjerf, en vakker mørk ramme og en pose med 300 gr. herlig ullgarn. Tilsammen betalte jeg kr 99,-. Ikke verst det:=)

Skjerfet ble duk/ løper til spisebordet:











.....og gardinen ble duk til salongbordet:     
 
 








Rammen skal males, men hva garnet blir til får tiden vise..... det får dere se etterhvert:=)     

Ha en flott helg, alle sammen!
Anette                   

2 kommentarer:

  1. Kor hærleg er det vel ikkje å finna små skattar....?! Og pssst ~ eg har funne ein liten skatt til deg, eg òg ;o)
    Siri

    SvarSlett
    Svar
    1. Oi.. det hørtes spennende ut:=)
      Skatter er alltid kjekt. Johnny sier at jeg endrer personlighet når jeg finner noe sånt, blir liksom litt auforisk.... Men sånn er det faktisk:=)
      Anette

      Slett