Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

søndag 6. mai 2012

Endelig jordbær!

Endelig ble det jordbær på meg. Selv om de ikke var norske, var de faktisk riktig så gode. Egentlig kjøpt inn for å brukes til pynt på suksesskaka som jeg har laget et par av nå i konfirmasjontiden til venner og familie.
Denne laget jeg til min kjære niese, Elly, sin konfirmasjonsdag som var i går. Ikke spesielt vakkert pyntet, men du verden så god. Kombinasjonen av den søte kremen og de friske jordbærene er bare helt himmelsk. Kan anbefales på det sterkeste. Nam, nam....
Gaven til Elly ble pakket fint inn i lilla papir og pyntet med egenprodusert rose festet med silkebånd. Kjekt å gi bort gaver med personlig preg, synes jeg. Både den og kaka falt tydeligvis i smak hos konfirmanten.

Anette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar