Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

torsdag 2. april 2015

Siggjo på sitt beste!

Denne dagen har vært fantastisk her på Vestlandet.
Begynte å gå opp til Siggjo (på Bømlo) kl. 10.00 i dag, og hadde mer eller mindre fjellet for meg selv. 
Påsken er vel tiden for sene morgener for de fleste tenker jeg :)

Med lav sol og herlig morgenstemning, blir det bare stemningsfullt...



På toppen av Siggjo (474 m.o.h.) ble det bare et par bilder. Det var vindfullt og iskaldt, fingrene ble helt valne med en gang jeg tok dem ut av vantene.... 

Nesten som å være på høyfjellet dette.... :)

Her henger høstbladene på enda. Om ikke lenge er her lysegrønt og helt ugjennomsiktelig... På nedturen møtte jeg masse påskeglade folk på vei opp. 

Nå sent på kvelden kjenner jeg godt at jeg har gått bratt og brukt muskler jeg ikke bruker til vanlig. Rett og slett litt gangsper.

En fantastisk flott dag, avsluttet med hyggelig besøk av en koselig nabo. Og et par glass god rødvin :) Kan det bli bedre... :)

Nyt kvelden!
Anette


1 kommentar:

  1. Riktig fint der du har gått på tur! Kjenner jeg gleder meg til sommerens fotturer nå når skisesongen gikk fløyten. Jeg går tur hver dag jeg også, men det er for uframkommelig og glatt i terrenget her som vinteren holder stand.

    Fortsatt god påske! Jeg har fått fyr i ovnen og koker egg, og ute skinner sola.

    Klem

    SvarSlett