Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

lørdag 18. april 2015

Mitt lille impulskjøp i dag!

Var inne på interiørbutikken Feel i dag for å kjøpe en gave. Gaven fant jeg ikke, men gikk ut igjen med tre nøster av dette herlig ullgarnet med løkker.

Fargen er mer gammelrosa enn det ser ut på bildet, her ser fargen rosa ut. Klarte ikke å gjengi rette fargen.

Garnet er Dale Monjita, 91 % alpakka, 7,5 % ull og 1,5 % nylon. Garnet skal forvandles til en sofapute som skal strikkes med pinner nr. 6. Regner med at det skal gå rimelig fort. Men..... først må jeg iallfall gjøre ferdig bolen som jeg strikker på. Bare noen få omganger igjen. Ermene får jeg ta etterpå :)
Gleder meg :)

Ha en fin helg, med nye og gamle strikkeprosjekter!
Anette

5 kommentarer:

  1. Ååå, deilig garn. Det blir en fin pute..
    Gleder meg til å se resultatet :)

    SvarSlett
  2. Det blir nok tøft :)
    Ha en flott helg

    Klem

    SvarSlett
  3. Oi... For et spennende garn !
    Venter i spenning på å se puta ferdig !
    God helg !

    SvarSlett
  4. Denne utskeielsen var nok verdt hver krone. Slike impulskjøp skal vi unne oss en gang iblant. Her har du timers glede foran deg......

    Fortsatt god søndag!

    Klem fra Kristiansund

    SvarSlett