Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

torsdag 30. august 2012

Siste dag på jobben!

I dag var en merkelig og vemodig dag på jobben. Etter 10 år har jeg lukket et kapittel i min livsbok og på på mandag åpner jeg et nytt. Jeg har sagt farvel til mange kjære og gode kollegaer og jeg gikk ut dørene med blanda følelser. Trist fordi en epoke i livet mitt er over og fordi jeg nå ikke skal treffe mine kjære kollegaer hver dag. Faglige utfordringer på godt og vondt tar jeg med meg. Samtidig gleder jeg meg til å bli kjent med nye kollegaer og få nye utfordringer i ny jobb. Sånn er min dag i dag:=)

Avskjedsgaven jeg fikk, den skal få pynte opp på min nye terasse etterhvert:=)

En nydelig rose fra innpakningen!

Tusen takk til alle for 10 flotte år!
Ønsker dere alle en god helg!
Klem fra Anette
                                                                                   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar