Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

torsdag 16. august 2012

Fillelise!

I disse dager har jeg hatt storopprydding i gamle ting som bare har blitt liggende. Du all verden hvor det hoper seg opp:=) Rett og slett mye rot og rape. Men innimellom dukker det opp ting som ungene har laget og som vekker gode minner.  En av disse er Fillelise (navnet er nylaget for barnebarna:=)).

Her har minstejenta sønnen min , da han gikk i barnehagen, tolmodig satt sammen lapp på lapp på lapp....... til en herlig filledukke.  Nå har Fillelise fått plass med de andre lekene som står i bestemors stue, klar til å leke med. Hun falt i smak hos ungene:=) Minstejenta  Sønnen min er forresten blitt 29 år:=)
(Jeg har fått tilbakemelding fra "minstejenta" om at det ikke var hun som hadde laget den:=), så herved er det redigert. Godt noen husker...)
Med et bredt smil blir jeg en leke til å bli glad i!
Dette må vel være en god idè for bruk av gamle tøyrester? Barn er i utgangspunktet ikke så kravstore og denne lager de selv med litt hjelp av voksne.

Lykke til!
Anette
                                                                                                                                                              

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar