Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

mandag 16. april 2012

Loppemarked!

Jeg har fått meg en ny hobby. Å gå på loppemarked kan være utrolig spennende og en kan komme hjem med de mest vidunderlige skatter. Jeg har lenge vært på jakt etter små kuvert salt- og pepperbøsser. Disse to spurvene sjarmerte meg fullstendig, så de fikk være med meg hjem og har fått plass i kjøkkenvinduet. Selvfølgelig sammen med noen andre små skatter.

Telys-holderen syntes jeg var bare helt nydelig. Tror stativet er av tinn, da den er ganske tung. Og på kommoden på gangen passet den perfekt inn. Det som andre synes er skrot kan skape stemning og trivsel hos nye eiere. Og det kjekkeste av alt, en støtter gode formål. Frivillige organisasjoner som driver f.eks. barne- og ungdomsarbeid er helt avhengig av litt ekstra inntekter.

Gjenbruk er gøy, så ta dere tid til skattejakt en lørdag formiddag. Men en god porsjon tolmodighet kan være en fordel å ha med. Det er ofte stappfullt med folk der som er ute i samme ærend. Og ta gjerne med noen som kan være med å bære:=)

God jakt!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar