Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

lørdag 7. oktober 2017

Soria Moria?

Soria Moria slott? 
Eller rett og slett soloppgang og morgenstemning i sjøfartsbyen Haugesund i går morges. Tatt kl. 08.13 utenfor arbeidsplassen min.
Synes det ble et flott og litt magisk bilde.


Ønsker dere alle en super helg! Helst med flott vær og magiske soloppganger 💛

Hilsen fra Anette

5 kommentarer:

  1. Så fint.
    Med god humor til jobb... deilig bildet.
    Soria Moria... jeg hadde strikkt med KAL - Soria Moria votter fra Tori Seierstad/eventyrligevotter.blogspot... du kjenner sikker. Og selvfølgelig
    jeg har lest eventyr Soria Moria :-))) Hilsen til deg Anette og
    god søndag. Viola

    SvarSlett
  2. Stilig! Det er noe spesielt med det gyldne lyset ved soloppgang og solnedgang på denne tiden av året. Alle fargene blir liksom så mye klarere og sterkere.
    Ønsker deg ei fin ny uke! :)

    SvarSlett
  3. Et blinkskudd! Alltid kjekt med bilder fra kysten for meg som bor i innlandet, nesten på fjellet. Gikk fin tur innover slepa fra Solheimstulen i dag i strålende vær og med is på sølepyttene. En vitamininnsprøyting!

    Ønsker deg ei fin uke!

    Klem

    SvarSlett
  4. Det var litt av eit blinkskudd :) Og eit magisk bilde. Ynskjer deg fine dagar.

    SvarSlett
  5. For et lys! Og for et blinkskudd! Det er noe spesielt med lyset om høsten. Akkurat som om lufta er klarere og fargene varmere på en nesten magisk måte. Ha en fin kveld!

    SvarSlett