Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

mandag 9. september 2013

Aldri for sent å lære noe nytt :)

Jeg har alltid tatt en del bilder med mobilkameraet mitt, det tar stort sett veldig flotte bilder. 
Men...... jeg fikk aldri med noen kabel til å legge det over på PC med. Så derfor har jeg tilslutt hatt en hel haug med bilder liggende der. Og der tenkte jeg at de kom til å bli liggende. Helt til noen fortalte meg at ledningen til laderen skulle brukes til å legge det over på dataen.


Litt flau da, ja..... 
Men nå har jeg fått lagt alt over og du verden så mye fint jeg fant :)

Disse har jeg lyst å vise dere, tror det må være noen av de fineste kattebildene jeg har tatt

 Dette er katten til en venninne. En skikkelig villstyring som ung katt, nå er den blitt et avslappet og bedagelig lite vesen. Helt knusbedårende :)

Så da lærte jeg noe nytt i dag, det er aldri forsent :)
God natt til alle!
Anette


6 kommentarer:

  1. Hei;)
    Er det ikke herlig at vi voksne damer kan lære noe nytt og virkelig glede oss over det;)
    Vi er fantastiske;))

    Nydelige kattebilder;)

    Et stort smil til din nyoppdagelse;)

    Klem fra Ann-Mari som har mye å lære;)

    SvarSlett
  2. Kjenner meg godt igjen der ja:)
    Tror vi av og til tror at tekniske ting er vanskeligere enn de egentlig er!:)
    Så nydelige kattebilder du har tatt!!:)
    Skikkelig fotogen:)
    Ha ei god natt:)
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. Du har en trivelig og variert blogg.
    Har derfor lagt meg til som følger:)

    Har funnet ut at jeg ikke skal la meg avskrekke av nye" duppeditter og dingsebumser",
    så jeg lever etter mottoet; Man lærer så lenge man lever:)

    Hilsen fra Tromsø

    SvarSlett
  4. Den teknikken er ikke alltid så lett å forstå seg på;) Men du verden hvor bra bildene kan bli med et mobilkamera! Flott fotomodell du hadde der;)

    SvarSlett
  5. Å, så fine pusekatt-bilder ! Heldige de som har så fin og god venn! Du er så flink
    til å ta bilder, Anette !
    Må og få GRATULERE med ny og fin terasse. Den ser så koselig , lun og god ut!
    Ja,eg kjenner meg igjen i teknikken, storartet da me oppdager og lærer noe nytt!
    Fint og lærerikt å få følge deg på bloggen. Takk !
    Håper du har det bra.
    Hilsen Reidun.

    SvarSlett
  6. Ah ja hurra for teknikk - den forbinder oss :-)
    veldig fin bilden.
    Hilsen til deg Viola.

    SvarSlett