Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

lørdag 15. juni 2013

Og vinneren er...........

Så var det endelig tid for trekning av mitt lille sommerlotteri. Det har vært så kjekt å følge med på alle hyggelig kommentarer og ikke minst å få nye bloggvenner :)


På en litt grå og overskyet løndagsettermiddag her i Haugesund har jeg fått god hjelp av Random.org til å trekke vinnerne.

1. Vinner av vafle- og pannekakeboka er.......
......Hilde R.
Jeg sender deg en mail, så blir vi enige om hvor den skal sendes :)

2. Vinner av to nøster kidsilk aura............


ble Ann-Mari med den flotte bloggen ROSEHAGEN  Du skrev noe i kommentaren din, Ann-Mari, om at første loddet ikke har flaks. Det er mulig det, men tredje loddet hadde i allefall flaks. Selv om det ikke ble boka som du ønsket deg :) Send meg din adresse, så har du pakke i posten snart :)

GRATULERER BEGGE TO! 

 Nå gleder jeg meg til å pakke inn og sende dem avgårde så snart jeg har fått adressene deres. Og så håper jeg at dere også blir fornøyde :)

Tusen takk til alle som har vært med, for alle hyggelig kommentarer og hjertelig velkommen til nye følgere.
Nå skal jeg kose meg og stikke innom nye og gamle bloggvenner. Gleder meg :)


Med et fint sommerminne fra i fjor
ønsker jeg dere alle sammen en fantastisk flott helg!

Anette

4 kommentarer:

  1. Gratulerer til de heldige vinnerne og riktig god helg til deg! Vi har hatt en flott dag på Nordmøre.


    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Åååå så heldig jeg var;) Kjempemoro;)

    Og gratulerer til deg som vant inne hos min flotte niese Susann;)
    Her skinner sola fra en skyfri himmel og jeg skal nyte kvelden på verandaen;)
    God lørdsagskveld til deg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Å du, jeg gleder meg til å prøve det garnet;)

    SvarSlett
  4. Gratulerer til dei heldige :) God helg.

    SvarSlett