Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

fredag 20. juli 2012

Turister i Flåm!

Dag tre av turen vår tok vi bussen fra Østerbø til Flåm. Mye av denne veien går i tunneler, men heldigvis fikk vi også med oss glimt av Aurlandsdalen.

Bilde tatt fra bussen.


Tid for middag. Laget enkelt i fjæresteinene av min kjære.

Mor nyter livet mens midddagen trekker seg i posen:=) I bakgrunnen et cruise-skip med turister stort sett fra Japan og som syntes at to fjellfanter i full oppakning var et eksotisk syn og verdt å forevige på film.

Første gang jeg prøvde tørrmat. Det smakte faktisk godt, det hadde jeg ikke trodd. Kylling i pastasaus:=)

 Vakker natur også her i Flåm.

 Nyutsprunget nyperose.

Og fjellfantene er ikke verre på det enn at ølsmaking på Ægir Bryggeri ble prøvd. Tydelig at denne karen gleder seg, se det forventningsfulle smilet:=)  

Heimly Pensjonat fikk vi rom med utsikt, deilig seng og god frokost. Og en hyggelig prat med vertinnen før vi reiste hjem. Et trivelig menneske:=)

Anette                                                                                                                                                               

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar