Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

mandag 14. oktober 2013

Litt reklame igjen :)

I dag slår jeg et lite slag for min datter Evy`s nye blogg PeriodeEvys. Som travel småbarnsmor går bloggskrivingen litt i perioder. Her går det litt i barn og litt i gjenbruk og ellers om litt av hvert.

 Det er hyggelig hvis dere kikker innom henne HER

Bilde fra PeriodEvys siste innlegg
Med enkle grep har hun gitt nytt liv til slitne klær. Eplet faller ikke langt fra stammen og vi elsker gjenbruk begge to :)

Lykke til i bloggverden, Evy!
Klem fra meg

1 kommentar:

  1. Tusen takk for fine ord, og reklame for bloggen min :) Føler meg veldig inspirert for tiden, og gleder meg til å fortsette! Klem

    SvarSlett