Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

torsdag 25. oktober 2012

Spenstig fargevalg!

Oppussingen i kjelleren er på framgang, selv om det tar sin tid. Fikk en fargerik idè om at jeg skulle male dørene i forskjellige farger (nyanser) for å kvikke opp litt. Alt annet blir helt lyst. Lyse vegger og hvit ask på gulvet etterhvert.

 Her har jeg malt første døra, den ble litt brunoransj. Malingen er ikke helt tørr enda, den blir nok litt mørkere når den er helt tørr.

Er kjempespent på hvordan det blir med forskjellige farger. Men blir det ikke bra, kjøper jeg nye dørblader. Det er bare de som blir malt, og alt for mye arbeid og male dem om igjen. Så da får jeg heller stå i den utgiften:=) Men det er jo også en mulighet for at det kan bli bra. Planen er å ta opp fargen fra dørene i puter og diverse andre ting jeg skal pynte med . Det er forresten fire dører som skal males og som vil gå fra brungrønt til brunrød!? Vanskelig å forklare, jeg får ta bilder etterhvert:=)


Og så fant jeg ut mens jeg drakk min kaffe og beundret verket at fargen matchet kaffekoppen som svigerinne Olaug laget til meg til jul i fjor:=)

Ha en fin kveld!
Anette                                                                                                                                                                     

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar