Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

søndag 30. september 2012

Innimellom oppussing!

Innimellom alle prosjektene i kjelleren prøver jeg å finne tid til litt håndarbeid. Må innrømme at jeg blir litt lei av maling, sparkling og pussestøv innimellom. Så da er det godt å kunne koble av med andre ting.

Å lage vaskekluter krever ikke så mye tankevirksomhet, godt å ha til tv-tittingen:=)


Nettet mitt begynner å bli ferdig. Nå har jeg fått tak i stoff til fór, så nå tar jeg snart fram symaskinen. Tror dette skal bli bra:=)

Jeg har litt problemer med å gå forbi Fretex sin butikk når jeg er i nærheten, må liksom alltid innom og se om det er noen skatter der. Her en dag fant jeg denne gardinlengden. Den skal bli til to puter som jeg skal ha i vår nye tv-stue i kjelleren. Gleder meg!

Ha en god søndag!
Anette

                                                                                                                                                                                                                                                           

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar