Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

torsdag 29. mars 2012

God Påske!

Inspirert av farmor`s søte eggvarmere har jeg funnet fram restegarn og gått i gang med nye kyllinger. Disse er heklet i staver og jeg har brukt Safir ullgarn.
Heldigvis lider jeg av sykdommen "kjekt å ha" og derfor hadde jeg masse fjærhaler som kunne brukes. Forøvrig samlet fra Sanitetsforeningens fastelavensris. Klarer aldri å kaste noe som jeg kanskje kan bruke.
Synes selv at de ble helt bedårene. De skal få være på på hytta i påsken. Så om været blir grått, blir frokostbordet fargerikt.
Ønsker alle en fantastisk fin påske!

1 kommentar:

  1. Så festlege dei er! :o)
    Det er gøy når me kan nytta ting som har ligget i skuffer og skåp 'berre i tilfelle....'
    Ønskjer dykk ei fin palmehelg!
    Siri

    SvarSlett